Tuesday, March 13, 2012

Lawatan benchmarking at Uitm Pahang


Pada 12 Mac yang lepas, saya dan beberapa orang klik ofis telah menerima jemputan untuk berkunjung ke Uitm Jengka untuk "Lawatan Perkongsian Amalan Terbaik".....gitu bunyinya lawatan seharian kerja kami ni.....:). Lebih kepada operasi "benchmarking" bagi pembangunan dan pewujudan perihal inovasi.

Honestly speaking, saya x penah sampai pun ke Uitm Jengka ni, so selok belok jalan nak ke sana pun mmg lah langsung tatau. Yang pasti cuma jalan nak kesana mmg ada byk laluan. So disebabkan kami akanpilih laluan short cut kononnya...haruslah jalan itu bengkak bengkok masuk kampung....:(, Huhuhu, mmg buleh buat perut serabut + mabuk pening2 daaaa.....


Tapi kan...bila sampai shaja kami disambut dengan sungguh mesra oleh pihak disana walaupun kami dah terlewat hampir sejam jugak (gara-gara sesat sekejap). Pn Sa'diah yang melayan kami sungguh nice orangnya, pada saya dia seorang yang sentiasa berpikiran posiitf untuk memajukan diri serta instituri pendidikan di Malaysia ini. 

Tidak lokek untuk berkongsi ilmu dan pengetahuan yang dia ada. Dia membuatkan kami rasa sangat bersemangat tau....hehehehe

antara barang-barang pameran yang diletakkan di Galeri ini...

Tu laptop tau....:)

Tu bukan saya tau.....:), kami menerima cenderahati daripada pihak Uitm Jengka. Terima Kasih daun keladi ya...

Pic kenangan bersama Pn Sa'adiah, thanks to En Guard yang tolong snapkan cic ni (walaupun cam condong dr bawah ke atas...hehehhe)

Rasa tak puas kunjungan separuh hari ke sini, insyallah lain kali kami mau datang lagi untuk berkongsi pengetahuan dan idea. Semoga jalinan hubungan antara kami kolej yang baru mahu berkembang ini dengan pihak Uitm ini kekal selamanya....aminnnn.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails