Wednesday, June 29, 2011

Kenapa ibu marah...:(

"Kenapa ibu marah...:("

Saya akui....byk kala saya juga tdk dapat menahan sabar utk terbitkan rasa marah...marah pada Inas yang mmg byk kalanya "mcm2" peelnya....Saya juga manusia biasa, yang sgt2 lemah drpd segi penguasaan perasaan...mmg kalo diikutkan hati...akan mudah marah2...


Walaupun dah byk kali cuba bertahan..bersabar...tapi ibu ini tetap akan marah juga pada Inas....."Kenapa ibu marah? :(..."....

Sgt kesal dihati kecil ini bilamana, usai saya marahkan Inas...saya cepat tersedar semula yg patutnya tidak perlu marah sebenarnya. Kenapa tak tersedar dpd awal ya?....dan pula, penerimaan Inas dengan senyuman dan pelukan pabila ibu katakan pada " Inas ibu minta maaf ya...Ibu sayang Inas" sungguh tersentuh dan sayu jiwa keibuan saya yang menyesal ini..:(

"Kenapa ibu marah? :("...sedangkan Inas itu akalnya tidak memahami dgn tepat tindakannya.....Ibu perlu lebih redha dan menerimanya dgn hati yang terbuka....



Nota:..dan....persoalan "Kenapa ayah marah?..:(" juga patut diutarakan......

 “maka sesungguhnya selepas kesusahan itu ada kemudahan"

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails