Thursday, June 23, 2011

Iman at 5mths depan mata

Excelli 5mths ni kiraan age Iman depan mata, maknanya age umur Iman lahir. Kalo corrected age br 2mths++. Nampak besar tak saya?.....~ Iman..

Saya dah pandai senyum sengih...pantang ada org agah, pasti saya senyum meleret2.....Dan skrg juga kuat minum susu (walaupun sekali minum 3auns jer...), diapers x boleh basah lencun...kena kerap kali tukar...kalo tdk speaker saya akan berbunyi dgn nyaringnya.....huhuhuhu

Muka saya mcm ayah kan?......kak Inas saya pun mirip ayah juga...(sian ibu saya, tp saya sayang ibu juga....sama mcm ayah...muahh!) moga2 "sejuk" saya bersama ayah....:)

Mata ibu sepet..saya mata bulat....hehehe. Ibu x sabar nk tunggu Iman pandai meniarap pulak...dan boleh pegang2 barang mainan....sabar yer ibu..!



Many faces of me.....:), puting nyonyot x boleh tinggal punya...


Muka nakal saya bila dh tersangat boring menunggu turn utk jumpa doc....

Cepatlah besar Iman.....:), boleh nak main ngan kak Inas nanti....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails