Monday, September 20, 2010

Salam Syawal Aidilfitri 1431H

 

Setelah sebulan umat islam menjalani ibadah puasa, kini tibalah giliran untuk meraikannya di bulan Syawal yang mulia ini. Tahun ini, kami bertiga beranak ini memilih utk gayakan baju raya bertemakan warna oren sebegini. Sebenarnya, saya mmg sukakan warna yang ceria ini.....:)


Kali ini, baju si ibu dan anak kenit x gayakan corak baju yang sama. tapi kalernya tetap matchingkan....si ibu kali ini berpeluang utk gayakan baju kurung daripada kain sutera digital (dh lama x ada baju dari kain sutera, thanks to en hubby krn menghadiahkan kepada saya...heheheh) dan si anak comei ini pulak mengayakan baju ala2 arab gitu yang dibeli khas semasa kunjungan ke Jakarta tempohari. Dan...En Hb pulak, selesa menggayakan baju melayu yang pernah dipakai pada Aidilfitri 2 tahun yang lepas....katanya x perlulah buat baju melayu baru sbb yg ini pun msh nampak baru lagi......betul kan?....x perlu membazir...:)

Berjaya juga dptkan beberapa pose bersama...sbbnya our precious ni mmg sgt2 susah tuk bg kerjasama dgn pose yg cun ketika bergambar....dia bisanya sungguh excited sekali, maka habis berteraburlah fokus tuk dia memandang kamera...huhuhu


 
Tahun depan tema kaler apa pulak ehh?.....Rasa2nya dah tau nak kaler apa...hehehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails