Sunday, September 19, 2010

Kurang ghairah tuk snap pics.....

Mcm x best je bunyinya kan...ermmm, mmg diri sendiri terasa benar bezanya kali ini yg saya x brp ghairah tuk snap pics sana sini. Kesedaran ini bermula pabila saya disahkan berbadan dua ini....hormon apakah yang menghalang hobi saya itu?...huhuhuhuhu.....

Tiada byk pun gambar2 juadah raya...tiada sangat pun gambar2 famili members yang datang bertandang raya....biasanya gambar2 daripada kamera sayalah yg akan menceriakan mereka2 yg ada disekeliling saya ini. Mungkinkan keadaan pergerakan saya yg terhad membuatkan keghairahan itu tidak seperti biasa?...


Tak per...saya akan cuba lawan rasa itu..saya akan cuba buat derkk je akan rasa yang x best macam tu...sbb bagi saya, all the memories will remains thru that photo captured. Saya x peduli pun dgn mata2 yg cka memandang saya berposing gitu gini.....hehehh, bukan nya buat salah pun kan?..apatah lagi berdosa erkk?....


Dan yang penting...saya tau ada kwn2 yg mmg menantikan saya yg sentiasa bersama my Mr SONY hadiah ulangtahun harijadi yang ke 29 daripada my love En HB utk apa2 acara sekalipun...huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails