Thursday, September 2, 2010

Jangan berhenti BERDOA...


Usaha + Doa -> Orang Mukmim
Usaha + Tanpa Doa -> Orang Sombong
Tiada Usaha + Doa -> Orang yang Malas
Pengisian yang sangat bagus daripada Majalah Solusi isu 22 kali ni. Alhamdulillah, rakan sekerja telah memperkenalkan saya dengan majalah ini. Semoga lebih byk ilmu dan manfaat saya perolehi dengan tidak jemu2 membaca majalah ilmiah seperti ini.


 Kupasan kali ini ialah memfokuskan kepada kuasa DOA. Insyallah, saya akan mempraktikan adab berdoa yg telah diperolehi panduan drpd pengisian majalah ini.

Dan...mmg sebetulnya, saya mmg tidakmahu dan tidak akan berhenti untuk berDOA. Lebih2 lagi, ketika keadaan saya seperti sekarang...berbadan dua, menguruskan our precious gift....dan melalui kehidupan bekeluarga yang serba cukup itu dan ini......Alhamdulillah, semoga doa saya utk mengekalkan kebahagian hari ini di restui olehNYa ...aminnnn!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails