Thursday, November 10, 2011

Is a MUST monthly therapy...

ni tuk mandi jakuzi, x penah try lagi....

Dah byk sy rekomen kat org salon + spa ni....Ayunie Pesona Beauty, satu hala jalan nk balik ke umah saya (senang kan...hehehe) sbb saya rekomen?....saya sukakan dengan hasil servis kat sini. Pada saya, satu2nya pekerja kat sini - si cantik Nomie ni mmg buat keja dgn bagus. Senang citer, mmg berbaloilah dgn bayaran yg mmg x mahal pun (kalau nk bandingkan dgn mana2 salon / spa kat Kuantan ni) senarai theraphy + servis yang diberikan....

ni bedrest tuk servis2 spt nk wat facial, massage, body scrub

ni port tuk wat facial

Saya merupakan pelanggan tetap kat sini. Tiap2 bulan kebiasaan yg saya perlukan ialah tuk wat massage therapy. It's really works for me aft badan penat...kepala berat...stress mode...lps berkunjung ke sini mmg rasa ringan sikit...Selain dr tu, facial pun mesti juga buat. Sbb kdg2 due to bz mode, mmg x ter fokus betul2 ttg penjagaan kulit muka....so, penting lah buat facial ni....:)




ni tuk wat sauna, saya penah cuba beberapa kali, mmg puas hatilah ngan kebasahan peluh yg kuar..huhuhuhu

ni tuk wat bertangas...saya penah juga cuba, dan khasiatnya sgt bagus especially tuk kesihatan dalaman wanita

dan...plain water ini disediakan juga :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails