Monday, October 10, 2011

Rewards to myself

Tiap bulan, seboleh mungkin saya akan cari masa...dgn cara curi masa sebenarnya tuk memberi rewards kepada diri sendiri....

Rewards sempena apa?....Penat2 keja...penat jaga anak..penat2 jaga keperluan makan minum keluarga....sudah tentu kena ada masa tuk 'manjakan' diri sendiri kan..kan..kan...

So, dah jelas kan, yg tiap2 bulan rewards yang wajib saya nk ialah dalam bentuk "memanjakan diri.."...hehehe, cam ngada2 je bunyinya tu.....

~ Theraphy Massage, biasanya dalam masa 1jam 15 min siap...puas hati dan mesti hanya dengan massage dan tenaga si comel Normi (adik yg keja di SPA tu..) yg serasi ngan saya. biasa lepas massage, saya akan rasa badan lebih segar sbb mungkin seme urut2 yg bersimpul dah dileraikan kut...huhuhu

~ Facial, juga bersama dgn Normi tu, br saya rasa puas hati.......nk jaga jugak struktur kulit muka saya yg sensitif ni, jenis berminyak kulit saya ni....

Sekali-sekala mencelah..
~ Body Scrub pulakk....baru rasa badan benar2 bersih dr kwsn yg x tercapai dek tangan kan...hehehe
~ Cuci Rambut...bila rasa dah tahap kepala berat jer....mai lah dtg cuci rambut, bukannya apa...sbb nk rasa si Normi ni picit2 kepala sebenarnya....hehehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails