Friday, July 16, 2010

My Day...

Now dah 1:59am 16 July 2010. Patutnya masa ni saya dah merehatkan diri untuk tidur...mmg pd awalnya beriya2 juga cuba nk lepaskan diri berehat..tapi at last, sampai saat ini..saya msh tercongak depan my laptop nyawa saya ini....

Umur meningkat setahun lagi...Saya bahagia...saya x nak cakap byk...hanya petikan sebegini yg benar2 terlintas di hati dan fikiran saya...

" saya x nak sedih2....saya nak hidup dlm keadaan yg sentiasa ada damai dihati..justeru itu, selagi ada masa emas yg diperuntukan untuk saya...selagi dikurniakan kesihatan yg baik....selagi masih ada kudrat untuk melakukan pekerjaan..saya sentiasa cuba untuk tidak sia2kan peluang yang ada...demi hidup saya....seseorang yg bernama suami saya...anugerah dari Tuhan -> Inas saya...keluarga besar saya...serta semua kawan2 saya yang sentiasa menggembirakan hari-hari saya selama ini...TERIMA KASIH semua"
Tapi di wall Fb petikan ini yg tertempek kat situ....

"saya tamau sedih2..tamau meratap nasib, selagi ada masa emas..selagi ada kudrat, insyallah akan sentiasa lakukan sesuatu utk kepentingan diri dan keluarga serta kawan2 saya, TERIMA KASIH kepada Yang Maha Kuasa serta semua yang 'mengajar' saya erti hidup yang penuh bermakna"......31thnhariini

Alhamdulillah..this yr terasa juga maknanya ulangtahun ke 31 saya krn dgn kehadiran ucapan dr kwn2 dan anak beranak yg tak terkira brp byknya..terima kasih pada semua ucapan dan doa kalian itu...walaupun pada hakikat yg sebenarnya, saya menikmati hari istimewa ini dlm keadaan yg benar2 busy...(masa saya difokuskan pada keja + sipakan tempahan fruit tart)....

Thanks so much dear...i owe u a lot!...

Ada surprise untuk saya rupanya drpd En HB aft 7yrs++ married...hehehe. En Hb bukanlah seorg suami yg pandai nk kasik gift secara surprise2 cenggini..biasanya dia akan ty direct apa yg sy nak...sbbnya mudah, asal saya dt apa yg saya benar2 nak.kalo surprise ni bimbang lak saya x happy ngan hadiah tu katanya..ada betul jugak kan?...Tapi, rupanya bila kita disurprise kan cenggini...feeling terharu tu sgt2 dihargai...dan mmg ternyata benar bwh hadiah itu bukanlah sesuatu yg benar2 kita nak...(tp x bermaksud tak nak..hehehe)..whatever it is...Thank So Muchh to En HB....Love u so muchh too..muahhh!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails