Thursday, July 29, 2010

He's not in a good condition.....

Saya MESTI

Perlu bertenang....
Perlukan kekuatan....
Perlukan bersabar....
Perlukan semangat...

DAN....

Perlukan senyuman....

UNTUK....


DIA....yang saya cintai setulusnya
DIA....yang terbaik disisi saya
DIA....yang menyenangkan saya
DIA....yang menjaga hati dan perasan saya
DIA....yang sangat baik tentang saya dan buah hati kami
DIA....segala2nya bagi saya

KERANA....
Kekuatan dia, datangnya dari ketenangan saya berada di sisinya
Kebaikan dia, datangnya dari sikap bertoleransi kami pasangan suami isteri
Kesihatan yang baik yang ada pada dia, datangnya dari perhatian tulus daripada saya

JUSTERU...SAYA MEMANG MESTI..

Perlu bertenang....
Perlukan kekuatan....
Perlukan bersabar....
Perlukan semangat...

TANPA...
Berputus harap...
Bersedih sedan
Bergundah gulana...

KERANA TERNYATA...segalanya adalah ketentuan daripadaNYA. Aminnn......

" Usaha dan ikhtiar adalah yang sebaiknya...semoga mendapat keberkatan yang hakiki dan semua urusan di permudahkan Nya"...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails