Tuesday, January 19, 2010

Kehilangan yang amat dirasai....



Al-Fatihah.....buat arwah Untie Misah (panggilan saya kpd arwah sejak kecil lagi) diatas pemergiaannya ke rahmatullah kerana mengidap kanser pada 18 jan 2010 jam 5:45pm. Saya turut terasa kehilangannya sebagai seseorang yg sgt2 baik hatinya...


tinggal kenangan pada Aidilfitri 2009:..arwah (tengah) bersama mama (kiri) dan juga makcik Milah yg bersahabat baik sejak dr mrk remaja lagi...

Sepertimana saya bersahabat baik dgn anaknya yg saya panggil Iza..arwah juga adalah sahabat akrab mama saya. Kami berjiran drpd kecil...membesar bersama2 dan berkongsi rasa sifat keibuan org tua kami. Lantaran itu, saya amat terasa kehilangan dia apatah lagi anak2nya yg sememangnya kehilangan sebiji permata hati mereka...Semoga mereka kuat dan redha dgn pemergiaanya...

Hari2 terakhir arwah, dijaga dan diberi perhatian yg baik oleh anak2nya....


Iza, kawan baik saya yg turut mewarisi sifat keibuan arwah emaknya....baik hati

Setulus hati, saya doakan semoga rohnya aman disana...dan dicucuri rahmat.

mode:....masih bersedih tapi terkawal...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails