Tuesday, January 19, 2010

Seketika di Tasik Titiwangsa

muka org lapar....




Menyempurnakan hajat selera kami berdua..ingin menikmati steamboat sebenarnya. For Us, kami mmg sgt selesa dg hidangan di Rest Nelayan ni. Tapi, x boleh la nk slalu sgt2...at least 3-4 bln sekali kira ok lah kan....saya kena beringat sentiasa tentang diet sihat, mana boleh lupa!
mcm best je kunun lepak kat sini..tapi mak aii, byk agas wehh..!...boleh miang kulit dibuatnya


saya pun lapar juga..sabar menanti :)

So sanggup masuk KL from T.Malim semata2 nk dinner steamboat..(psl makan kami mmg sanggup apa saja daa...). Sampai awal di TT ni at 5:30pm, ok lah sng dapat parking sbb biasanya mlm minggu mmg slalu full parking jer. Mmg target bila pintu restora bukak jer terus nk melangkah masuk (sbbnya after makan trs nk balik Ktn). HB layan tgk org main keta control tu...dan saya jln2 hirup udara segar bersama my Inas....(tp mood dia still x molek from Gedangsa tu..:()

alunan muzik hidangan tuk telinga...:)


"comeii tak saya yg rongak nih?"...hehehhe


"saya tetap bersabar menanti kaki saya ni mampu menampung berat badan sendiri... bejalan..berlari....bersaa ibu dan ayah yg saya sangat sayangi"....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails