Tuesday, January 26, 2010

Frankly speaking...

Latest pic was taken last few day...pasal apa betisku nampak mcm besor jer...owhh tidakk!..seluar jeans itu yg besor tau....huhuhu

"U r looking more younger than before....better looking, congrats!". I juz receive this truly frankly speaking from my chinese fren. Kenal lama dah dia 7yrs ++...bila lama x jumpa sungguh dia mcm pelik tgk saya..rupanya itu yg dia nak cakap pada saya....

Siap dtg rapat kat saya...sok..sek..sok..sek... tanya apa rahsia?....hehehhe, serba ringkas la bagitau kat dia...

"Udah lah diet tu...dah melengkung tuu.."..uhukk!..this statement lak come out from my mama yg sound mcm tu la pulakk...ohh betul la kan, bila dulu "mcm tu"..org komen pot..pet..pot..pet mcm tu...than bila skrg "mcm ni"...still gak org komen lagi....aduhh!...pening kan kalo duk pkir ckp2 org kan...?


"Dah tukar wardrobe yer skrg?...susah juga kan?..."...rata2 ramai yg sangka saya byk membeli baju2 baru..(beli tu mmg ada la juga membelinya..tp masih terkawal ok..), padahal...msh byk juga baju2 lama saya since masa anak dara + student dulu yg saya mmg simpan dan kini boleh dipakai semula..alhamdulillah, saya berjaya membuktikan that baju2 itu bukanlah tidak terpakai lagi...malahan masih boleh dipakai skrg ni....


Waduhh!..indahnya dunia ni saya rasa kan....lebih2 lagi last few days, ada pi sopink with my mum kat jln TAR dan kami (me n my sis) membeli sepasang kurung lace yg sama corak dan saiznya tuk dipakai masa big day my adik nanti...kita nantikan pics ya....TUNGGU!

Yg nyatanya, saya belum dpt target my weight dream lagi....dan yg pastinya, saya tak akan berenti dgn cara diet sekarang...berilah saya sokongan yerr...:)
mode:..mmg cukup indah dirasakan saat2 sebegini...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails