Friday, July 6, 2012

Kudapan bagus tuk diet

Ni biskut favourite saya....mesti wajib ada stok kat dalam laci di ofis. Biasanya mmg beli sekotak besar cengini, biaa dapat beli kat Pasaraya Cowboy...

Baca kandungan nurisi dengan betul. Ohh mmg sgt bagus tuk yang nak berdiet. Dan saya mmg akuinya. Since saya diet bersama HL, mmg biskut ni menjadi pilihan utama snacking tuk saya makan. Kalau makan 3 keping dah terasa mcm penuh je perut......Alhamdulillah....mmg sgt membantu tika perut saya berbunyi pada masa yang x sepatutnya...hehehe


Sajer nak tempek gak pic workstation saya....Nampak x mana saya letak stok2 biskut ni?.....Dalam laci daaa.....Ehh,nampak tak botol F1 HL saya tu....?..:)

Ni mmg direct erus depan mata atas meja saya......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails