Sunday, January 1, 2012

Selamat datang episod cinta 2012

Wishlist for 2012 saya dah ditempekkan di sidebar tepi belah kiri tu ya...so tungu dan lihat sahajalah adakah berjaya capai atau tidak.....So saya mahu ulas sikit ya.....hehehehe

1. Hope2Walks for Inas, this is very truly impian yg saya nakkk....rasa ingin dijeritkan kepada isi alam harapan saya yang satu ini.....Tuhan Tolong penuh impian anak yang tidak berdosa ini...Tuhan Tolong lahh!....kami akan teruskan mencari dan berusaha untuk capai impian ini......

2. Capai berat ideal 60kg....yerr, saya dah mcm g***k semula...ohhh tidak!...saya ngeri mengenangkan saat2 sebegitu..cepat2lah saya kembali ke pangkal jalan semula....yang pasti tetap setia bersama HL.....

3. Dining table, sekadar ada niat mahu menggantikan dengan yang lama ini walaupun msh elok... Tak salahkan?..setelah hampir 8 thn++ menggunakan dining table hadiah perkahwinan kami dari my SIL ni....Kalau ada rezeki lebih, apa salahnya kan?...En HB angguk2 kan ajer....

4. DSLR kah?....excelli x brp kisah pun kalo x dpt DSLR, asal dapat pengganti kepada my baby camera ni pun dh kira ok apa.....sbbnya my baby SONY ni lately ada problem sikit...kdg2 mcm "sakit" kdg ok pulak....En HB mcm dh pelawa cuma saya jer buat2 mahu bertahan.....:)

5.Samsung Tab Galaxy, teringin jugak nk walaupun rasanya tak de lah keperluan sgt..cuma teruja senang nak online kat mana2 tu jer....En HB jelas sekali berminat, tapi saya pulak buat pura2 x mcm berminat...huhuhu, ngada2 erkkk!

6. Renovate our HomeSweetHome, x dpt nak buat scr besar2an...baiki rupa apa yg patut kat wet kitchen belakang nun pun dh kira gud enuff....tukar pintu yg dah robek tu....tukar dinding spandex tu dgn baik agar tak kena lagi tempias air hujan.....boleh kut kan?.....Nak kena ada 10k jugak ke?....fuhhh!

7. Settlekan hutang PTPTN, mmg kalau ada rezeki lebih saya tamau lagi terikat dgn hutang yg satu ini...sungguh rasa x adil dan terbeban sungguh!

8. Set-up business, perlukan perubahan sebegini demi keadaan kerjaya saya yang makin lama makin mcm x berapa seronok dah skrg ni... sad to say kan?... tapi kena positif... positif... positif..... sentiasa kan?..

Perasan sesuatu kan?...Semua wishlist ini perlukan RM.....so kena bekerja keras untuk cari rezeki semua ini. Insyallah, rezeki anak2 kami dan keluarga....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails