Thursday, January 19, 2012

Di "rujuk"semula...

Umpama 'diceraikan dengan talak 1" sah pada 8 Nov 2011....'dirujuk semula" pada 8 Jan 2012. Hanya berpisah dalam tempoh "edah" selama 2 bulan shaja.....itulah gambaran kasar mengenai status saya ini. Naper lak nak berkias2 mcm ni kan?......Jgn salah faham yer, status ini tiada kena mengena langsung dengan term2 yang sewajarnya digunakan untuk hubungan dalam sebuah perkahwinan, tapi hanyalah sekadar pinjaman term untuk situasi saya dalam kerjaya yang sudah hampir menjangkau masuk ke tahun yang ke 10 ini......

Saat2 terakhir saya hadiri meeting bersama team ini....

T.I.T.I.K......!!!

Pasti....memang ada cabaran besar yang menanti saya.....!!.....Semoga semua urusan saya akan dipermudahkan olehNya.....aminnnn!

Dalam diam, saya akui antara hikmah yang tersuratnya dengan aksi "pinjam meminjam" ini ialah...

1. Dapat kenal lebih rapat lagi kawan2 yang lain. Sebelum ini disebabkan berlainan aliran maka masing2 buat hal sendiri ajer....hanya kenal muka tatau nama..atau penah dengar nama tapi x kenal muka...


2. Merasai susah senangnya workload orang lain pulak kan.kalo selama ni rasa keja kita tu lah yang paling bz.....yang paling susah...yang paling byk masalah mcm2...nahh!..sekarang dah cuba pula dapat merasa "nikmat" keja orang lain pulakk....kan...


Apa2 pun situasinya....BERSYUKUR lah dengan apa yang ada......aminnn!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails