Monday, January 30, 2012

"I'm busy ok!"

Ibu adalah orang yang paling lega...paling happy bila sering kali melihat perkembangan anak membesar dengan baik didepan mata sendiri. Walaupun Iman adalah anakanda kami yang ke 2, tapi seorang ibu ini....mmg baru kali pertama mencari pengalaman untuk memantau perkembangan seorang anak yang biasa..kerana, kami dah hampir 8thn ++ mengekalkan semangat, menngeratkan sabar, mengumpulkan usaha selama ini dengan pengalaman menuruskan seorang anak "luar biasa" yang menjadi hadiah tidak ternilai buat kami....~ is our precious dotter...kakak Inas....

Genap hampir 1yr old with corrected age 9mths++...si kecil Iman sudah boleh duduk dengan sendiri, without support.....Alhamdulillah...

Dengan adanya Growth Chart yg ibu jumpa hasil google kat internet. Ibu akan tick setiap perkembangan dan keupayaan yang Iman dah boleh buat...adakalanya, bila Ibu agak mcm excited terlebih, x sabar2 nak tickpada action perkembangan yg seterusnya...hampir2 ibu mcm lupa yang Iman ni ada dua pemantauan umur yg perlu diperhatikan...~ umur depan mata dan umur sebenar.....:)

Dengan senyuman dan gelak tawanya...sungguh cute!!.....berbunga2 hati siapa yang memandangnya..(chewahhh!...puji lebih2 pulak ibu....toink..toinkk!)

Adakalanya mmg cukup leka dengan toys yang ada...tapi adakalnya, terus ajer menjerit dengan bunyi bubble berleter tah apa menda....:)...dan mula gerak nak kejar org...especially suka sgt pi nk ngusik kakak Inasnya.....:)

Pose istimewa daripada saya....muahhhh!...~ Iman...

Bila Iman x lekat dipegang, mmg abis semput ibu dibuatnya....

Mengah dah ibu.....haihhh!...

Reaksi mukanya yg pelbagai...sungguh membuatkan susana menjadi riuh rendah.....

Alhamdulillah!....Thanks Allah atas kurniaanya ini......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails