Friday, December 9, 2011

"Redha itu ikhlas..pasrah itu menyerah"

Ok...itu adalah skrip yang saya petik dr filem Ombak Rindu yg br je saya pi tgk ditemani En HB siang tadi. 

Sebelum dpt hari yg benar2 boleh luang masa pi tgk....mmg ada rasa 'tergetik' (ada ke perkataan ni?) nk sgt tgk movie ni. Sbb femes sgt org2 sekeliling duk ckp2...promo2 kat media cetak..media elektronik that citer ni mmg kategori "wajib tengok"....
sorii yer...sajer interprem ngan pic ni...muahhh! :)

Lagi pun kan, type movie ni mmg kenalah ngan jiwa saya. Suka genre filem yg jln citernya berkisar pasal kasih sayang..pengorbanan...kesetiaan....dan semestinya bermain dgn perasaan ni. Amatlah bertentangan dengan jiwa En HB yg sukakan genre movie action....tapi kan, mujur juga kalau saya yg ajak dia pasti temankan...begitulah juga tika dia yg ajak saya teman kan pulak...(walaupun x sampai separuh citer saya dah 'mimpi' ikut jln citer sendiri...krohh..kroh..kroh...huhu)

Saya ingat2 lupa, saya ada bc x novel ni?...Saya ni masa muda remaja dulu mmg hobi suka baca novel..koleksi dah ada near 100++ buah novel kut....tapi x dpt ingat sungguh2 lah, ada baca ke tak novel ni?....huhuhu, betul2 lupa daaaa.....

Yang penting, bila masuk panggung lega sgt2.....Pasal apa pulak lega?..sbbnya saya beli tiket online, so dpt pilih seat yg agak selesa.....sbbnya bila masuk je tgk panggung mmg penuh...tak de lah maknanya kebarangkalian akan duduk diantara bari2 yg terhadapan nun...jawabnya melenggoklah tgk skrin tu....mmg leh terkehel leher kangg!....

Best...saya suka....jalan citer. Pada saya mungkin kekuatan pelakon yg menghayati watak dgn baik..especially Aaron Aziz tu....x ramai rasanya pelakon lelaki yang sgt berjaya menghidupkan wataknya dengan air mata.....Ehh!..saya minat Aaron ke?...hehehehe....dia kool beb!....

Nak pinjam skrip "Redha itu ikhlas..pasrah itu menyerah".....tuju khas tuk our precious Inas. Insyallah, tinggal seminggu lebih je lagi untuk kami berdepan dengan ikhtiar + usaha perubatan baru for Inas. Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan mendapat petunjuk serta perlindungan daripadaNya...aminnnn!....Dan saya juga rasa skrip "Redha itu ikhlas..pasrah itu menyerah" juga menepati keadaan lara jiwa dan perasaan saya akhir2 ini....(-_-)
note: Sepi... Cinta... LBS.... Nur Kasih.... Ombak Rindu.... kannn ini type movie saya...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails