Sunday, December 4, 2011

Hadiah untuk pengantin baru

Selamat Pengantin Baru buat Naa dan Aqwa....Semoga berbahagia ke anak cucu

Pengantin perempuan ni ialah sepupu saya belah my abah. Kakak abah aka Cik De yg saya panggil mmg seorang mak sedara yang baik. Naa ini adalah anaknya yg kedua bongsu daripada 10 org anak semuanya...


Bila saya x berkesempatan nk menyinsing lengan menolong sepenuhnya, saya rasa berbaloi kalau saya gantikan dgn memnghadiahkan desert ini untk santapan meja pengantin baru ini...



Taraaa...dengan hasil idea dengan sendiri......

Close up sikit..:)




Sarang tart yg tersedia dah...

Inti kastradnya...

Bekas plastiknya..

Sarang kertasnya...

Lagi...

Ready nak dihantar dah...




Pengantin yang sama cantik sama padan...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails