Thursday, September 29, 2011

Majlis Hari Raya Aidilfitri UCSA 2011

Date: 23 September 2011
Venue: Lobby UCSA ( Jamuan Raya UCSA)

Tah bila la saya nak pandai anyam ketupat ni?....

Jamuan Raya ala2 'open house' juga...jemput any ppl yg ada link dgn UCSA....

Apa menunya?....

Kerusi untuk para tetamu menjamu selera

Tangga utama dilobi yang menyambut ketibaan tetamu

Susun atur meja dengan hiasan yang seadanya cantik...Just nice dengan ruan legar lobby yg x seberapa luas mana pun, tapi cukuplah juga menampung kehadiran para tetamu...ALhamdulillah!

Tu diaaa.....gamitan selera kepada semua tetamu....Kambing Panggang Golek. Mmg terbaik lahh....saya sebenarnya tak pasti yg saya ni spesis boleh ke makan banyak daging kambing atau pun tak..sbb ada sesesetengah pendapat mengatakan, daging kambing ni panas...maknanya kalau sistem badan x tahan dgn panas daging ni, mungkin boleh jadi penng dan hanyut je rasa kepala...So, apa saya rasa ehh setelah mengadap 2 pinggang daging ni dicicah dgn air asam tu?......Ohhh!, msh x boleh dt dipastikan jugakk.... huhuhu

Sempat snap je muffin ni, x dpt nak merasa pun...

Ni pulak hadiah2 untuk pemenang2 bagi aktiviti KEKAS


Ni saya punya...Nasi minyak + rendang daging + ayam goreng..+ acar buah ( bukan kesukaan saya pun tp amik jugak sbb nk menjamah)

Ni diaaaa........yummy!, serius sgt sedap daging ni + air asam yang sungguh masyukkk!

Cendol....2 mangkuk saya merasa...huhuh

Sempat jugak snap pic kami ni..:)

Ramainya tetamu kan....selamat menjamu selera buat semua..

Venue : Kafetaria UCSA (Jamuan Raya Program UTM-UCSA)

Menunya....Nasi Himpit + Kuah Kacang + Kuih Muih + Buah-buahan



Tak ramai pensyarah yang menghadirkan diri...T.kasih kepada para pelajar yang menngundang kami

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails