Sunday, July 10, 2011

Digital Silk


Sejak kali pertama memiliki Sutera Digital thn lepas, saya mmg serasi dgn sutera ini. Yg penting bagi saya tdk terlalu berkedut dan sedap dipakai. Struktur kain dan keserasian dgn bentuk badan saya juga membuatkan keselesaan itu timbul. B4 this, sutera bukanlah pilihan utama saya.....


Kalau thn lepas kaler oren menjadi pilihan...tapi kali ni hampir2 pening kepala nk pilih kaler apa. Asalnya nk jadikan sutera digital ini sebagai pilihan pertama tuk digayakan dgn tema kaler "MERAH itu CINTA" utk raya thn ni.. tapi terpaksa dilupakan krn kain "MERAH" itu dibeli sewaktu sopink sekali harung kain baju melayu En HB dan my kids.....

Mana nk capai ni?

Nak tgk corak...kaler penting juga...adik penjual dibelakang saya tu mmg sungguh terer memujuk dgn ayat2 power....huhuhu

Tgk yang lain pulakkk....

Bila nmpk gaya dipatung, tobat seme cantik2 belaka...

Thn lepas dpt beli dgn rega RM210, thn ni upgrade skit...amik yang digital silk gred 1 punya (kononlah kata adik penjual tu...), rega aslnya RM320 (cam yg kuning kat patung tu...) pastu dpt kurang sampai Rm220....ermm, ye ke?.....

Terima kasih daun keladi yer kat En HB...muahhh!..luv u dear...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails