Tuesday, July 5, 2011

Day 5 – What makes you different from everyone else

Secara amnya, saya rasa saya hanya manusia biasa, sama mcm org lain juga...yg tetap ada buat salah dan silap...yang tetap diuji dgn dugaan dan masalah...

Kalau tanya saya, apa yg berbezanya saya drpd org lain...saya akan jawab, " Saya terpilih untuk menjadi ibu kpd anak seistimewa Inas....terpilih melalui pengalaman cukup beharga melahirkan Iman..."...tak semua org akan melalui pengalaman seperti saya yg merasa nikmatnya menjaga anak istimewa. Alhamdulillah, rezeki sentiasa berpanjangan...kebahagian juga terasa.

My miracle Iman....

My precious Inas....

Namun, saya msh akur...bhw setiap drpd kita akan melalui pengalaman dan ujian hidup yg berbeza2 kan....?....Percayalahh!....

Note:..ada sape2 nk cuba berada di tempat saya x?....:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails