Thursday, July 7, 2011

Day 7 – A photo of an animal you’d love to keep as pet

To tell the truth, saya x penah pun ada terpikir nk bela2 haiwan (walaupun masa kecik dulu my mom kata saya sgt obses ngan kucing....). Apatah lagi nak bermanja2 ke...nak buat teman tido ker..nk buat teman bermain ke...

Sbb utamanya, saya kesiankan haiwan tu..krn saya tau yg saya tak punya masa luang utk memberi perhatian kpd "mereka"..

Tapi, bila diasak dgn soklan mcm ni....saya akan pilih rabbit rasanya...:). Suka ngan bulunya yg lebut..(kucing pun bulu lembut apa...?...huhu)...dan pd mata saya, rabbit nmpk jinak dan cerdik...(ye ke?...)

Happy je rasa bila dikelilingi rabbit yg jinak dan cerdik ini...at Bukit Tinggi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails