Wednesday, May 4, 2011

Kembalilah semula ke pangkal jalan.....

Saya sudah jauh tersasar ni...sudah menci smula tgk rupa sendiri dlm gambo...kenapa?

Tentulah jawapannya hanya ada pada saya. Saya yg hampir2 lupa diri...lupa akan janji2 pada diri sendiri ini. Setelah hampir setahun melayan selera yg terbuka...akhirnya saya begini...begini..begini....merugikan sungguh wang ringgit yg selama ini dikeluarkan....
2 minggu dlm berpantang

hari2 terakhir berpantang

Maaf kan saya duhai diri sendiri....Sendiri tak sanggup melupakan janji2 yg ternyata bagus utk diri sendiri itu. Dan dgn itu, bermula hari ini..saya mesti kembali semula ke pangkal jalan...kembali mengira satu persatu kalori yg sudah hampir saya lupakan formulanya itu..tak patut kan saya..?.....tak patut...kesian pada diri sendiri ini....

abis pantang 40 hari

Insyallah, saya akan nekad seperti satu ketika dulu..bekerja keras tuk memenuhi impian sendiri....apalah salahnya kan asal diri sendiri rasa bahagia dan tentunya rasa seronokkk itu akan ada....wahh! awal2 lagi sudah rasa bahagia...

1 week with S1 HL....8 kilos lg yg belum hilang ni tuk BMI normal....huhuhu

Doakan saya, agar saya cekal seperti satu ketika dulu untuk mendapatkan apa yg dihajati......Insyalah, saya tau saya boleh lakukannya...aminnn!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails