Sunday, May 8, 2011

Happy Mother's Day to me...

Alhamdulillah..this year Mother's Day saya dah ada 2 org anak....amanah penting yg diberikan pada saya untuk menjaga mereka sebaiknya....
" Being a Mother is a tough job : NO pay, No day-off and yet resignation is imposibble! Hello good mom! Happy Mom's Day"

Menerima kiriman sms sebegitu drpd seorg teman.....dan saya juga kirim kpd teman2 yg lain pula. Untuk En HB yg wish advance kat saya...terharu juga rasanya, dijanjikan hadiah tuk saya.....(bila buleh claim ni yangg?..hehehe)...Tak dpt nk raikan hr ni sbb En HB keja...so ibu dirumah shj bersama our precious Inas dan Iman....

Feeling dirumah tanpa ayah, ibu mcm agak stress....melayani dgn sesabar mungkin si kakak yg mcm jeles dgn perhatian ibu pd si adik yg meragam dan memberontak bila time feeding...plus pulak cuaca skrg ni teramat panas luar biasa...boleh bikin berpeluh2 (berlengas kata org Ganu)...dan sakit kepala dibuatnya.

Sabar yer ibu....dugaan tak penah putus utk didikan pada keimanan kita...

To all ibu didunia ini...Selamat Hari Ibu, jasa dan pengorbananmu dikenang sepanjang hayat....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails