Tuesday, November 23, 2010

R.I.M.A.S......

Dah byk kali ckp kat diri sendiri....Tak patutlah nak ada feeling R.I.M.A.S mcm ni...tapi kan, wat to do...takboleh nk kontrol lah bila pandangan mata begitu menyakitkan....serta merta feeling mcm ni muncul....huhuhu
Saya sebenarnya dlm keadaan fasa menyelit2 kesabaran dalam diri ni. Cuba untuk menerima keadaan semasa yg sebegini sebagai satu ujian pada saya...ye betul, mungkin ini ujian untuk melihat tahap kesabaran dan kawalan emosi saya. Tapi, honestly speaking, saya mmg x boleh dipertontonkan dengan keadaan yang bersepah yg semestinya akan membuatkan rasa tidak selesa pada saya.....:(

Tapi apalah daya saya....:(. Walaupun hak untuk bersuara adalah milik saya yang abadi..tapi demi tuntutan rasa untuk ada rasa menghormati perlu juga diambil kira. Sudahnya saya bagaikan letih apabila dengan paksa rela hanya mampu berdiam diri sahaja.....rasanya lebih baik mengunci mulut seribu bahasa drpd berselamba bersuara yang mungkin akan menjadi kecoh.

Doakan semoga saya tetap kuat utk menahan mata dan menahan perasaan juga...Sungguh saya pun x mau berada dalam keadaan yg stress sebegitu adanya demi kesihatan saya ibu mengandung ini dan baby yan sedang membesar dalam rahim saya ni. Begitu juga demi my lovely soulmate En HB dan juga my precious Inas.....muahhh!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails