Sunday, September 30, 2012

Kesan STRESSFULL


a. Merajuk ngan chenta hatiku....:(

b. My Precious Inas cirit birit yang dasyat (tak dapat pasti apa sebabnya...:(..)

c. Siapkan carrymark students dengan perihal students yang mcm2 menyebabkan kerja2 saya ada yg tertangguh...

Disebabkan 3 perkara ini, mmg saya akui saya rasa cukup stress sangat minggu ini. Bila stress, sakit2 badan pun terasa....kepala sangat berattt!....

Dan...

~ Kitaran pusingan period x teratur...:(....kali ni x on time la pulakk + rasa senggugut pulakkk! (saya jarang rasa senggugut nihh..)

Kemudian, pegi pulak buat full check-up blood test (mmg saya selalu jalani rutin check-up setiap 6 mths)
Resultnya....
~ Kandungan gula naik mendadak...7.1 with Fasting Blood Sugar...Gulpsss!!!...

Tak percaya langsunggg!....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails