Tuesday, May 15, 2012

Akhirnya wishlist ini dalam genggaman....:)

Sweet lah sgt bila En HB tanya...ada 3 pilihan hadiah dia nak kasi sempena aniversary kami yang ke 9 baru2 ni...opsss!...bukan sekadar tuk anniversari ajer, tapi katanyasekali harung ngan hadiah Mother's Day dan Birthday sekali....sighhh!...dok aci lahh....

a. Iphone 4s
b. Ipad
c. Samsung Tab...

Wahhh..haruslah saya nak yang ketiga tu. Padahal pilhan pertama atau yang kedua tu pun bukannya saya tau apa2 pun...x de pun survey google kat mana2 pun...Tapi cuma yang pilihan no 3 tu saya dah penah sentuh try guna yang my sister..rasa mcm best lah pulak (walaupun pada ketika itu tatau apa yang best nya...huhuhu)

Tapi sebenarnya, dah x jadik surprise pun pada saya ttg tawaran pilihan hadiah tu...hehehe. Sbb mmg saya pun yakin yang En HB nak sgt2 tukar hphone nya...biasanya kami mmg cuba seadil mungkin, kalau sidia dapat barang baru...sidia itu pun akan dapat jugak barang baru....Barulah rasa harmonikan dalam hubungan suami isteri itu....hehehehe..kan...kan...ye dakk?

Bila saya kata nak yang pilihan no 3, En HB terus bagi taklimat tuk beli yang model 7.7. Wahh..nmpk gayanya dalam diam dia mmg dah survey pun ttg gadget ni. Saya iyakan ajer lah...walaupun sebenarnya dlm hati sgt2lah excited....Tapi dalam diam saya, ada juga terfikir mcm "x membazir ke beli ni....padahal laptop dah ada?..."..... Tapi bila dah guna, barulah tau apa perbezaannya...


Nak pilih book cover ni pun satu hal...jenuh round bandar KT carik kedai (masa tu ada kat kg). At last jumpa yang ni, jenis leather kaler merah cenggini...cantik kan?....:). Harga mmg boleh tahan lah mahal nya, campur ngan plastik laminated tu adalah dalam RM230 jugakk..haihhh!...

Sangat excited bila dah ada dlm genggaman. Ambil pakej ngan Celcom BB. Samsung Tab 7.7 mmg sgt cool......:). Harap2 mmg benar2 memudahkan urusan saya lah....kan..kan..kan...

Dan, En HB telah pun seronok dengan hphone Samsung Galaxy Notes nya itu.......aminnnn!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails