Monday, October 29, 2012

Adam & Hawa episod 11

Semalam, bila saya sedang menonton AH episod 11 tu, mmg dapat sgt terasa emosi yang dibawakan oleh Ain ketika dia marah + menentang ttg pernikahan paksa akibat kena tangkap khalwat. Betul2 dapat rasakan betapa kecewa & marah yang Ain rasa tu adalah diperingkat yang maksimum.....huhuhu!

Sedih yang sangat2...saya pun kalah untuk tidak ter mengalirkan air mata.....huhuhu Ain ni mmg betul2 menjiwai watak itu.......

Haihhh!, kalau betul saya dapat rasakan emosi dan situasi itu hadir dalam diri saya ini...Sungguh-sungguh saya pun mengakui bahawa kalau saya berada di tempatnya itu, mmg sah jugaklah saya meraban meroyan marah + kecewa sedemikian rupa jugak....

Sampai keesokan pagi, masih lagi saya terbayang2kan emosi dan perasaan Ain itu....hingga ke opis tau...!....

Huhuhu...emosi..emosi sungguhh!.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails