Tuesday, June 5, 2012

Cheerless....:(

Seminggu dua ni sedang melayan perasaan cheerless mcm ni....:(. Tak best sungguh kan, x bagus sebenarnya tuk penampilan diri secara dalaman dan juga luaran. Secara dalam sedar, saya masih lagi mampu nak senyum dan bercakap dengan orang lain, atau senang citer saya masih mampu menyorok kan perasaan sugul saya ni pada pandangan mata kasar org lain.....Tapi, mungkin juga, pada pandangan mata halus oarng lain, tak pasti pula kalau2 ada yang boleh baca dan membuat telahan apa yang sedang saya fikirkan / alami.....:(

Tapi, saya msh sedar diri...sengaja nak bagi peluang tuk diri sendiri berkonflik secara personal macam ni seketika. Cuba memahami kenapa perasaan mcm ni menimpa saya.....mengadu dan ingat sentiasa pada Allah, itu sepatutnya kesimpulan yang saya perlu fokuskan...

Yang sebenarnya...ada 2-3 perkara yang masih P.E.N.D.I.N.G berlegar2 difikiran saya ketika ini. Perkara2 yang belum nampak apa kesudahannya....Bukan langsung x cari jalan ikhtiar utk selesaikan, tapi belum nampak apa jalan keluarnya. Adakah mungkin perlu tunggu "when times come....will see what happen..."...gitu kah?...

"Ya Allah, please give a strenght......give me a guidance...give me a way......."

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails