Friday, April 20, 2012

Pajeri Nenas 1H1R


Seronok sangat rasanya bila the very 1st time saya berjaya masak Pajeri Nenas yang "menjadi". Hehehehe....sebelum2 ni, cubaan saya membuat Pjaeri nenas biasanya tidak begitu menggembirakan....msh terbayang2 pajeri nenas yang lain walaupun ketika itu sedang menikmatinya.....


Tapi......kali ni betul2 membuatkan saya rasa berjaya utk tidak membanyangkan lagi pajeri nenas yang lain sbbnya yang diidamkan itu sudah ada didepan mata. Rupanya, untuk rasa berjaya membuat pajeri nenas ni, tidaklah perlu susah2 sangat....rileks, follow je resepi confirm boleh menjadi....hehehe. Sebelum ni saya selalu mcm kena hati2 terlebih fokus bila nak wat pajeri ni...

My mom cakap, pajeri nenas ni kalau lagi ber hari lagi best rasanya.....dan saya pun pegang lah kata2 tu, so selagi x betul2 abis....selagi tu lah masih ada disimpan dalam peti tu...duk makan berulang2, mmg rasa nak menambah nasi je dibuatnya........hurmmm!...tah mana pegi lari menu diet saya ni?....huhuhuhuhu (tutup muka)

Apa2 pun....memang resepi chef 1H1R ni simple dan memudahkan.....-> menjadikk!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails