Sunday, April 22, 2012

Musim gila tudung bawal printed


1st time bila terpandang dan terpegang tudung bawal printed ni...(ye ke ni nama jenisnya?...tah...) saya terus je teringat semula moment masa belajar kat U dulu2...tudung ni dah kembali semula skrg after 10yrs++....cuma penampilan lebih menarik dengan adanya corak rambu ramba di bahagian tepinya tu......hehehe


Saya rasa, saya mmg sesuai sgt bila mengenakan tudung jenis bawal printed ni. Materialnya yg x panas...dan tidak mudah berkedut itu mmg ciri2 idaman tudung yang saya suka. Yang paling penting, bila saya pakai tudung jenis ni, ketembamam pipi saya tu tidak terserlah sgt....malah lebih nampak maintain kurus je macamnya...huhuhu (tah ye tah tidak, perasan lerr)


Buat masa ni, asik2 duk memborong melalui kwn opis yang tiap2 minggu ke KL sbb dia ada kelas master, alang2 tu dia mmg pegi ke jalan TAR tuk membawa balik mcm2 corak tudung bawak printed ni. @ helai RM7, kalo selai RM10....Tak sabar saya nak gi KL nnt, nak borong byk terus, sbb saya percaya kalo beli sebundle 20 helai tu, selai boleh jadik RM3-4 jer...tak percaya?...nnt saya baawak balik dan citer yer...hehehe

1 comment:

  1. Salam sister..jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley. Byk koleksi shawl dan tudung2 menarik.. jgn lupa follow jg ye..insyaAllah HV boleh bagi special price.. =)

    http://hijab-valley.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails