Wednesday, February 9, 2011

Day 16 :Terima banyak sokongan

Hari ini baru ada sikit kekuatan utk membalas msg kwn2 di FB. Sebelum ini, saya mmg langsung tdk membalas sebarang msg / email serta tidak menjawab panggilan telefon drpd org luar yang semestinya ingin mengethaui ttg perkembangan baby Iman, tidak mahu emosi yg bergelodak ini mengusai diri ketika menjawab pertanyaan mereka. Dengan seadanya saya menuturkan ayat....mungkin ada berbaur emosi sedikit (-_-). menatap msg2 supportive from kwn2 membuatkan saya cukup terharu....T.kasih yg tidak terhingga kepada mereka2 yg concern ngan situasi saya....Moga ini semua dpt menjadi bekalan untuk saya membantu semangat dan salurkan kekuatan itu kepada Iman...

Blog walking baca kisah premie named Rayyan, teruja dgn kesungguhan mamanya untuk seorang anak istimewa begitu. Juga sgt senang dgn bait2 kata yang dicoretkan di blognya.

Ibu semakin kuat dan redha dengan segala ketentuanNya. Rindu pada Iman...Doa ibu hari ini, agar Iman dapat bernafas dgn sendiri dan dpt menyusu dgn baik. Ya Allah yang maha berkuasa lagi maha mengetahui, sembuhkanlah kesusahan anakku dengan sebaik2 kuasaMu....

note: Kesian Inas, hr ni fit sekejap cuma dlm kereta masa ayah nak pi htr ke INTAZ.....(-_-)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails