Thursday, November 15, 2012

Hati tersentap.....:(


Minggu ni patut hati rasa happy dan best ajer sebabnya lama cuti. Ada public holiday 2 hari so dari 10-15 hb , 6 hari saya bercuti panjang lah daripada memikirkan hal keja.

Tapinya kan....hati boleh pulak tetiba tersentap!!!.....Kenapa?....

Barang kesayangan saya rosak......susah nak describe feeling bila sedih yang teramat sangat. Mungkin sebab rosak tu atas kelalaian sendiri juga...:(. Kalau ianya rosak dengan sendirinya, mungkin hati tak lah tersentap hebat sangat kan?.......huhhhh!
"Aida Surieany Othman saya nih...jenis yang "setia" orangnya bila menggunakan apa2 barang sekalipun (chewahhh!)....sbb tu lah bila dah sampai masa rosak barang tersebut, aduhhh!...sedih hati bukan kepalang...bukannya apa, sungguh terkenang "jasanya" yg begitu besar tak ternilai pada saya...."

Setelah hampir 4 yrs++ tidak berenggang daripada saya, mungkinkah dah sampai masanya perlu bertukar kepada yang baru?....Mmg pernah ada saya terkeluar kata " Alahhhh...bila dah rosak barulah kita beli yang lain...."....haaaa,kan dah jadik betul........

Bila terjunam jatuh dalam pasir pantai, mmg haruslah rosak kan?....

Sedih...sedih......:(

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails