Wednesday, February 15, 2012

Insyallah.....1 Hari 1 Resepi kan....:)

Alhamdulillah, rupanya saya masih layak lagi mendapat dan merasai vocher buku BR1M sbb masih lagi diiktiraf student master yang telah berlapuk lama tak grad2 lagi....huhuhu. So dalam kepala dah plan macam2 apa yg saya nak beli ngan vocher RM200 tu......(sengih je memanjang bila vocher dah ada kat tangan)

Ni hasil untuk RM100 vocher yg pertama...Terpaksa pendamkan rasa ghairah nak berbelanja di kedai buku kerana Kedai Buku Popular yang berlokasi di Kuantan tidak byk barang2 target saya yg ada disitu...especially Buku 1H1R itu....nampak tak?.....

Akhirnya, buku ini dijumpai di Kedai Buku Popular at MesraMall Kertih...fuhh! mujur ada lagi stok....kalau tidak tentu saya kecewa yang amat sangat......hehehe

Sgt best tau...T.Kasih daun keladi pada Chef Hanieliza atas daya usahanya menghasilkan buku resepi yang mcm ni. Dengan panduan langkah yang mudah dan penyediaan bahan2 yang teratur, mmg akan menjadikan kerja memasak kita menjadi begitu mudah.....Mmg saya rasa berbaloi2 bila memiliki buku resepi ini... 

Insyallah, saya akan sedaya upaya menjadikan buku ini sebagai panduan yang utama, semoga dengan perkongsian daripada Chef Hanieliza ini dapat memberi manfaat kepada kita semua....

Sungguh berbaloi....:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails